-Identificar els animals de granja
-Classificar els animals de granja segons diferents criteris
-Treballar en parelles cooperativament
-Fomentar la relació entre els infants de 5 anys (el grup dels cuiners i cuineres atrevits i el grup dels músics i les músiques)
-Identificar l'ús que es fa dels mapes
-Respectar la natura i els animals
Per això, abans de la sortida, ens organitzam per treballar en parelles amb els cuiners i cuineres. Feim una dinàmica en la que cada infant té mitja part d'un animal de granja i ha de buscar entre els companys de l'altre classe a qui té l'altra meitat per formar parella.
Ens posam a treballar per parelles: hem de retallar i classificar els animals de granja, cada parella segons un criteri. Ens adonam que hi ha diferents classificacions possibles.
El dia de la sortida observam el mapa d'Eivissa i els 2 camins que podem agafar per arribar a Can Maymó.
Formam parella amb el mateix company/a dels cuiners i cuineres.
A Can Maymó podem veure molts animals, donar-lis menjar i jugar al parc.
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar